Juniocola

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2008

Happy Halloween

Av Löfgren - 31 oktober 2008 10:09


Få se om det kommer barn idag o ska skrämma oss..har laddat med godis..fast de kanske lägger benen på ryggen om de vågar sig hit!!

Kanske man skulle ta sig en repa själv..så man har något gott att tugga på till kvällen...moahaaaahoo..

Nejdå..jag ska inte skämma ut mina barn..promise ;)

/L

 

ps..det gäller att ta kortet snabbt när man väl lyckats få alla på plats..ca, 2 sekunder efter jag tog kortet ovanför..ville cola döda skelettet(?), Affe vråla, Ludde ville byta peruk, katten flydde i vild panik, Gustav gick upp till sin kompis...och juni avlägsnade sig ljudlöst och återfanns i soffan 20 minuter senare..fortfarande iklädd halloweensjal!!  ds



 
 
Ingen bild

malte o snoken

31 oktober 2008 10:57

glöm inte bus eller frolic!!

 
 Anna med Tim

Anna med Tim

31 oktober 2008 11:56

Mäkta imponerad över att du lyckades med ett så fint halloweenkort med allihopa, är du snabb som blixten tro? Ha en skön halloween!

http://timsevimse.blogg.se

 
Ingen bild

lotta

31 oktober 2008 11:59

hahaha..jodu hehe..i den här familjen gäller det att ta vara på ögonblicken minsann ;)

 
Ingen bild

lotta

31 oktober 2008 12:10

javisst ja..nu har vi laddat med frolic också ifall det kommer några monsterhundar..inte vill vi att de ska busa med oss heller ..måste ha lite mutor!! ;)

 
Agneta

Agneta

31 oktober 2008 14:34

He heee vilket härligt gäng! Roligt också med "upplösningen" he hee. Tro det eller ej, jag köpte dessa pallar på Granngården, 199:- st Det fanns mindre också för 99:- och i röd, grön och blå färg!

Kram

Agneta

http://www.nogg.se/tyra

 
molle

molle

31 oktober 2008 17:21

buuuuuu
blev ni rädd !!!
Det var bara jag ju Molle som hälsa på

http://bobmarleys.wordpress.com

 
Tina

Tina

31 oktober 2008 20:17

Huuu här blir man ju mörkrädd när man tittar in.
Ha en bra helg!
Tina

http://workinglabs.wordpress.com

 
Sigge

Sigge

31 oktober 2008 20:48

Usch jag blir ju mörkrädd!!!!!!!!
Nä ni är fina på bilden.
Här ligger u bara tunt med snö fast det snöat hela dagen.
Imorgon ska jga kolla att onödiga isen inte hittat på nåt

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

31 oktober 2008 22:30

Buuuuuuuuuu.....

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Eva å Kira

31 oktober 2008 22:39

Dessamma till dej! Ha en spooookieeeeee kväll ;0) me gott å blandat :0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Löfgren - 26 april 2016 14:48

Amen äntligen kom solen. En stund iallafall, skönt att kunna sitta ute och ta en kopp kaffe och skriva lite. Gäller att passa på.Juni roffade åt sig en solsäng hon. Jobbat dygn igår så jag är lite trött idag. Slutade 8.30 imorse. Påvägen hem var...

Av Löfgren - 25 april 2016 10:11

  Idag jobbar jag dygnet. Hemma kommer det så mycket blommor och växter i landen. Vet ju inte vad som är ogräs och ej, vad som blir vackert eller bara stökigt. Söta små blå blommor utanför dörren. Imorgon när slutar ska jag skynda mig hem. Då k...

Av Löfgren - 24 april 2016 21:54

Vart en underbar kväll efter en dag med både kall blåst och hagelskur. Aprilväder de luxe. Var på hus och trädgårdsmässa i kvarnsveden idag... Kul att kika runt och bli inspirerad. Finns ju lite att göra på kåken här om man säger så. Men när vi g...

Av Löfgren - 24 april 2016 13:35


Sådär. Nu är huset brandsäkert så gott det går med brandvarnare i alla rum. Kul att det kommer lite finare brandsläckare /filtar. Hade helst velat ha solstickan släckare också (lite nostalgi) , men de var så små. (får väl investera i en sådan ti...

Av Löfgren - 23 april 2016 18:11


Jobbar idag men har det ganska lugnt. Kom på att jag har ju en gammal blogg. Tänkte att jag skulle försöka komma igång med den lite igen. Bland annat försöka dokumentera lite vad vi gör nya huset och så. Man tycker inte det händer så mycket men det ...

Ovido - Quiz & Flashcards