Juniocola

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2008

nu funkar vår dator igen.

Av Löfgren - 27 oktober 2008 21:25

Påväg till köpcentret idag var vi förbi och tittade vart patriks lillasyster bor.



Hon hyr en stuga med vidunderlig utsikt!

Molle(molles matte?) ville se min klänning, så jag sätter väl in den också då;)


 Den var jättebra att ha på sig..jag tyckte den är snygg, och eftersom den är ganska luftig, så man kan till och med äta julbord i den ;), utan att mina former avslöjas alltför mycket..(fyndad på Cubus), jag har en sjal hemma som nog passar till.

imorgon ska vi på tur. Få se vad som händer då!

/L

 
 
camilla

camilla

28 oktober 2008 07:48

Snyyyyygg klänning!!!!!
Ser ut som ni har det riktigt trevligt i grannlandet.
Kram!

http://www.bentleypojken.se

 
Ingen bild

malte o snoken me matte

28 oktober 2008 09:41

å så fint hon bodde!! snygg klänning du blir som en partyprinsessa!

 
Agneta

Agneta

28 oktober 2008 10:00

Hej hopp!

Vilken utsikt!!!! Jag önskar jag var där också!!! Det är så vackert i Norge, men dyrt!! he hee

Hoppas du får en härlig dag!

Kram

Agneta

http://www.nogg.se/tyra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Löfgren - 26 april 2016 14:48

Amen äntligen kom solen. En stund iallafall, skönt att kunna sitta ute och ta en kopp kaffe och skriva lite. Gäller att passa på.Juni roffade åt sig en solsäng hon. Jobbat dygn igår så jag är lite trött idag. Slutade 8.30 imorse. Påvägen hem var...

Av Löfgren - 25 april 2016 10:11

  Idag jobbar jag dygnet. Hemma kommer det så mycket blommor och växter i landen. Vet ju inte vad som är ogräs och ej, vad som blir vackert eller bara stökigt. Söta små blå blommor utanför dörren. Imorgon när slutar ska jag skynda mig hem. Då k...

Av Löfgren - 24 april 2016 21:54

Vart en underbar kväll efter en dag med både kall blåst och hagelskur. Aprilväder de luxe. Var på hus och trädgårdsmässa i kvarnsveden idag... Kul att kika runt och bli inspirerad. Finns ju lite att göra på kåken här om man säger så. Men när vi g...

Av Löfgren - 24 april 2016 13:35


Sådär. Nu är huset brandsäkert så gott det går med brandvarnare i alla rum. Kul att det kommer lite finare brandsläckare /filtar. Hade helst velat ha solstickan släckare också (lite nostalgi) , men de var så små. (får väl investera i en sådan ti...

Av Löfgren - 23 april 2016 18:11


Jobbar idag men har det ganska lugnt. Kom på att jag har ju en gammal blogg. Tänkte att jag skulle försöka komma igång med den lite igen. Bland annat försöka dokumentera lite vad vi gör nya huset och så. Man tycker inte det händer så mycket men det ...

Skapa flashcards