Juniocola

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2008

Viltspår

Av Löfgren - 21 oktober 2008 07:59

Igår åkte jag och köpte en frysbox för att ha mina och Colas döda djur i. Det började bli fullt i frysskåpet inne. Det var tur det för igår fick jag hem några älgklövar av min snälla jägare Jens. Jag planerar att hinna köra några vilspår innan snön kommer.

Cola apporterar dummys på fotbollsplan.

 Ibland är det svårt att se dummyn ibland alla löv, då åker näsan på./P

 
 
Ingen bild

malte o snoken

21 oktober 2008 09:50

det låter läskigt med en frysbox med döda djur i men vi har en oxå... det är en trevlig frysbox tycker taxisarna. Ännu knasigare när man köper blod i affären till spår. Goddag goddag kan man få köpa blod här?!

 
Ingen bild

Systeryster

21 oktober 2008 10:16

Kul att ses igår, synd att det inte blev längre bara :o/
Men hoppas vi kan ses på höstlover iallafall någon dag. Kram till er!

 
Ingela

Ingela

21 oktober 2008 14:20

Skönt för Lotta! Då slipper hon bli "anfallen" av döda fåglar när hon ska ta fram mat;)

http://www.siriochjag.blogspot.com

 
Ingen bild

Annica

21 oktober 2008 21:37

Va, har inte alla människor en viltfrys?? Där samlas blod, klövar, kaniner och allsköns fåglar... Thomas krävde en frys fort, han vägrade ha döda kråkor bland köttfärsen *ler*. Vilka fina bilder!!

 
 Anna med Tim

Anna med Tim

21 oktober 2008 22:18

Söt hon var med dummien! Det är nog tur att inte vi håller på med viltspår, räcker att ha frysen full med färskfoder.

http://timsevimse.blogg.se

 
SARA DORA OHL-GHA

SARA DORA OHL-GHA

22 oktober 2008 07:00

HEJ
JA VISST ÄR DET KUL MED VILTSPÅR,,TÄNKTE LÄGGA ETT PREMIÄRSPÅR TILL LILLA OHL-GHA SNART.. DORA ÄR DUKTIG,SÅ INTE GÖR DET NÅT MED LITE ÄLG O RÅDJURSKLÖVAR ,BLOD I FRYSEN ; )SÅ LÄNGE HUNDARNA HAR ROLIGT...

http://WWW.MIATAS.SE

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Löfgren - 26 april 2016 14:48

Amen äntligen kom solen. En stund iallafall, skönt att kunna sitta ute och ta en kopp kaffe och skriva lite. Gäller att passa på.Juni roffade åt sig en solsäng hon. Jobbat dygn igår så jag är lite trött idag. Slutade 8.30 imorse. Påvägen hem var...

Av Löfgren - 25 april 2016 10:11

  Idag jobbar jag dygnet. Hemma kommer det så mycket blommor och växter i landen. Vet ju inte vad som är ogräs och ej, vad som blir vackert eller bara stökigt. Söta små blå blommor utanför dörren. Imorgon när slutar ska jag skynda mig hem. Då k...

Av Löfgren - 24 april 2016 21:54

Vart en underbar kväll efter en dag med både kall blåst och hagelskur. Aprilväder de luxe. Var på hus och trädgårdsmässa i kvarnsveden idag... Kul att kika runt och bli inspirerad. Finns ju lite att göra på kåken här om man säger så. Men när vi g...

Av Löfgren - 24 april 2016 13:35


Sådär. Nu är huset brandsäkert så gott det går med brandvarnare i alla rum. Kul att det kommer lite finare brandsläckare /filtar. Hade helst velat ha solstickan släckare också (lite nostalgi) , men de var så små. (får väl investera i en sådan ti...

Av Löfgren - 23 april 2016 18:11


Jobbar idag men har det ganska lugnt. Kom på att jag har ju en gammal blogg. Tänkte att jag skulle försöka komma igång med den lite igen. Bland annat försöka dokumentera lite vad vi gör nya huset och så. Man tycker inte det händer så mycket men det ...

Ovido - Quiz & Flashcards