Juniocola

Direktlänk till inlägg 23 september 2008

Molly på besök

Av Löfgren - 23 september 2008 16:52

Idag var min vän Madde här med sin Söta flatteflicka Molly. Hon är bara 3 månader äldre än Cola. Hon är från Beauty nights. Vovvarna har träffats förut och funkar mycket bra ihop. Nu var det dock första gången de verkligen kunde leka, utan att man behöver vara rädd för att Cola ska göra illa sig.


Sköna höstdagar nu. Vi kunde fika på altan medans de härjade av sig

 

Lita drickapaus i värmen!!

Juni tycker ju inte att stora hundar är så kul när de stormar fram. Förut blev hon bara rädd. Idag blev vi glada att se att hon vågade säga ifrån, även till Molly. Det har varit bra för Juni att få en vild lillasyster tror jag. Hon har fått lov att säga ifrån, något som jag faktiskt ALDRIG tror hon har gjort i hela sitt liv förut.


Molly var ganska trött när hon skulle åka hem. ...

Kul för Cola att få leka med flattisar ibland. Hon leker så annorlunda med dem mot med Juni.



/L



 
 
Sara

Sara

23 september 2008 17:38

HEJ PÅ ER
Ser ut att era hundar har fullt upp om dagarna,, vi har ju som sagt bara slappat i soffan ,, med filtar och medikamenter ; )
Jo och kabinen är inte helt fel ,,,
Kram *S*

http://www.cockrocks.se

 
Ingen bild

Kajsan

23 september 2008 18:28

Åh va söta dom är! Hälsa Madde också! Kram

 
Ingen bild

molle

23 september 2008 21:25

oj ser att du haft toppen kul..
snart så kan vi oxå leka..

 
 Anna med Tim

Anna med Tim

24 september 2008 15:59

Åh vilka mysbilder! Visst är det härligt att se lika hundar leka, dom har ju sitt speciella språk ofta när dom träffar såna av samma ras.

http://timsevimse.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Löfgren - 26 april 2016 14:48

Amen äntligen kom solen. En stund iallafall, skönt att kunna sitta ute och ta en kopp kaffe och skriva lite. Gäller att passa på.Juni roffade åt sig en solsäng hon. Jobbat dygn igår så jag är lite trött idag. Slutade 8.30 imorse. Påvägen hem var...

Av Löfgren - 25 april 2016 10:11

  Idag jobbar jag dygnet. Hemma kommer det så mycket blommor och växter i landen. Vet ju inte vad som är ogräs och ej, vad som blir vackert eller bara stökigt. Söta små blå blommor utanför dörren. Imorgon när slutar ska jag skynda mig hem. Då k...

Av Löfgren - 24 april 2016 21:54

Vart en underbar kväll efter en dag med både kall blåst och hagelskur. Aprilväder de luxe. Var på hus och trädgårdsmässa i kvarnsveden idag... Kul att kika runt och bli inspirerad. Finns ju lite att göra på kåken här om man säger så. Men när vi g...

Av Löfgren - 24 april 2016 13:35


Sådär. Nu är huset brandsäkert så gott det går med brandvarnare i alla rum. Kul att det kommer lite finare brandsläckare /filtar. Hade helst velat ha solstickan släckare också (lite nostalgi) , men de var så små. (får väl investera i en sådan ti...

Av Löfgren - 23 april 2016 18:11


Jobbar idag men har det ganska lugnt. Kom på att jag har ju en gammal blogg. Tänkte att jag skulle försöka komma igång med den lite igen. Bland annat försöka dokumentera lite vad vi gör nya huset och så. Man tycker inte det händer så mycket men det ...

Ovido - Quiz & Flashcards