Juniocola

Direktlänk till inlägg 21 september 2008

på cup

Av Löfgren - 21 september 2008 17:09

Idag spelade Gustav fotbollscup. 11 mannalag var det, så det var större mål, större plan och mycket längra att springa. Tyvärr blev det inget lysande resultat, med Gustav var nöjd ändå, eftersom det var premiär med 11 man!

Tjejerna (juni o Cola har blivit riktiga killtjusare och stöter på snyggingar överallt.

 

Idag träffade vi Molle och hans matte.

 Han var en riktig snygging!! Och det var verkligen roligt att lyssna på hans matte berätta om honom.*ler* GULLHUND!

 

ÅÅÅh,lite närmare ..lite närmare ,vill Cola.

Vill ju vara så nära, men Molle ville gärna lägga sina "små" tassar på henne..o då vore det inte lika kul :-)

 Nu längtar nog Cola tills hon blir vuxen tjej, så att hon bättre kan springa och leka med storvuxna karlar..utan att matte står brevid och hänger ;-)

De var så fina tillsammans, med samma bruna färg. Hejade till och med på samma lag..då deras lillhussar spelar tillsammans.

Tyvärr har jag ju så skruttig kamera, tar bilder typ 20 sek efter att jag knäppt vissa dagar..gå in på Molles sida o kolla på finare bilder från "the meeting", såg att hon skrivit redan..

(härmed önskar jag mig en riktigt fin digitalkamera i julklapp!!)

/L



 
 
camilla

camilla

21 september 2008 20:17

Molles blogg??? Jag skulle ju till Juni och Cola....Klickade jag på fel länk tro ;D

Lyllos er som fått dejt med Nallebjörnen idag.

Japp en riktikt bra systemkamera måste man ha när man börjat blogga. Hehe!

http://www.bentleypojken.se

 
lotta

lotta

21 september 2008 20:38

haha, ja jag såg att det såg ut så när man kom in på sidan.
Ja, det var en trevlig date. Men nu har de ju bokat in en date med en väldigt tjusig, LYDIG Schäferhane den 1a okt. också...så många killar o så lite tid..;-)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
lotta

lotta

21 september 2008 20:40

O grattis till lydnadspris 1 igen.
Skitfina betyg ju.
Ni blir svårslagna den 18e. Tur att vi inte möter Er!!

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

molles

21 september 2008 20:55

fina bilder du fick.

 
lotta

lotta

21 september 2008 20:58

mmmm,tacksammt motiv ;-)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
 Anna med Tim

Anna med Tim

21 september 2008 21:37

Va fina bilder, dom var jättesöta ihop Molle och Cola :)

http://timsevimse.blogg.se

 
Annica

Annica

22 september 2008 07:04

Snygga ihop tycker jag! Bra att stolstricket funkar ;-)

http://www.ryegates.se

 
Vexa

Vexa

22 september 2008 09:53

Tack för grattiset, ni ska se att ni lär er de där! Ni e ju så himlans duktiga på annat som får mig att tappa hakan! Hon är ju så jäkla fin oxå - om hon är olydig å billig någon gång så får hon gärna bli värmlänning! =)

http://wikstrand.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kattis

22 september 2008 12:58

Alltid lika roligt att gå in här och titta! Igår var jag till Sara och Lasse. Är det okej om de får länken till din sida så de får se sitt gamla hem??? :)
Grattis till frmgångarna med hundarna. Kul att se hur ni har det med komposstgaller i vardagsrummet! Hihi
Kram kattis -äntligen frisk!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Löfgren - 26 april 2016 14:48

Amen äntligen kom solen. En stund iallafall, skönt att kunna sitta ute och ta en kopp kaffe och skriva lite. Gäller att passa på.Juni roffade åt sig en solsäng hon. Jobbat dygn igår så jag är lite trött idag. Slutade 8.30 imorse. Påvägen hem var...

Av Löfgren - 25 april 2016 10:11

  Idag jobbar jag dygnet. Hemma kommer det så mycket blommor och växter i landen. Vet ju inte vad som är ogräs och ej, vad som blir vackert eller bara stökigt. Söta små blå blommor utanför dörren. Imorgon när slutar ska jag skynda mig hem. Då k...

Av Löfgren - 24 april 2016 21:54

Vart en underbar kväll efter en dag med både kall blåst och hagelskur. Aprilväder de luxe. Var på hus och trädgårdsmässa i kvarnsveden idag... Kul att kika runt och bli inspirerad. Finns ju lite att göra på kåken här om man säger så. Men när vi g...

Av Löfgren - 24 april 2016 13:35


Sådär. Nu är huset brandsäkert så gott det går med brandvarnare i alla rum. Kul att det kommer lite finare brandsläckare /filtar. Hade helst velat ha solstickan släckare också (lite nostalgi) , men de var så små. (får väl investera i en sådan ti...

Av Löfgren - 23 april 2016 18:11


Jobbar idag men har det ganska lugnt. Kom på att jag har ju en gammal blogg. Tänkte att jag skulle försöka komma igång med den lite igen. Bland annat försöka dokumentera lite vad vi gör nya huset och så. Man tycker inte det händer så mycket men det ...

Skapa flashcards