Juniocola

Direktlänk till inlägg 2 september 2008

besök

Av Löfgren - 2 september 2008 10:58

i förrgår fick vi besök av min mamma, min syster kajsa, hennes barn (min guddotter,) o hennes "gubbe". De firade Ludde, Affe o mig!! Mamma skall åka utomlands nästa vecka så hon fick slå ihop alla firanden.

Vi fikade o firade.

 

 Här är damerna Kajsa, Angelica o mormor Mona

 

Fina Angelica passade på att mysa med våran katt Tuva

 Jag fick fina ljus och skönhetssaker..Ludde O Affe fick massor med presenter. Bla. annat fick de pengar och presentkort på barnens hus. Gissa om det gick hem ??

Karlarna kollade på jaktgrejer på datorn. MYCKET trevligt..!

Ja..sedan åkte vi ju ner till barnens hus förståss!!

Alfred köpte legostar wars o Ludde köpte robot och en grej som man kan skjuta ner burkar på med laser gevär .


 


 Alfred bygger lego

 

Så här blir det !!!

 

Tuva,  som är van att vara huvudpersonen i Alfreds rum, blev sur när han bara brydde sig om legot //L




 
 
camilla

camilla

2 september 2008 21:15

Men herreguuuud! Är det lilla ärtan som blivit en sån grann ung dam! Jisses, jag har ju knappt sett henne sen hon var ..... jaaa.. en lite ärta ;o)

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
lotta

lotta

2 september 2008 21:42

jomenvisst e det hon!! Gullig va??Jajustja..hon var ju faktiskt Nåsbo ett tag för typ 12 år sedan ;-)

http://www.123minsida.se/juniocola

 
Ingen bild

kajsan

3 september 2008 22:33

oh my god......nice, tack för den bilden..hahahah

 
lotta

lotta

4 september 2008 07:22

Men du är vacker vilken min du än gör..eller kameran ljuger inte..eller..det andra kortet jag tog vad värre!!Puss på dig syster. Du är fin.

http://www.123minsida.se/juniocola

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Löfgren - 26 april 2016 14:48

Amen äntligen kom solen. En stund iallafall, skönt att kunna sitta ute och ta en kopp kaffe och skriva lite. Gäller att passa på.Juni roffade åt sig en solsäng hon. Jobbat dygn igår så jag är lite trött idag. Slutade 8.30 imorse. Påvägen hem var...

Av Löfgren - 25 april 2016 10:11

  Idag jobbar jag dygnet. Hemma kommer det så mycket blommor och växter i landen. Vet ju inte vad som är ogräs och ej, vad som blir vackert eller bara stökigt. Söta små blå blommor utanför dörren. Imorgon när slutar ska jag skynda mig hem. Då k...

Av Löfgren - 24 april 2016 21:54

Vart en underbar kväll efter en dag med både kall blåst och hagelskur. Aprilväder de luxe. Var på hus och trädgårdsmässa i kvarnsveden idag... Kul att kika runt och bli inspirerad. Finns ju lite att göra på kåken här om man säger så. Men när vi g...

Av Löfgren - 24 april 2016 13:35


Sådär. Nu är huset brandsäkert så gott det går med brandvarnare i alla rum. Kul att det kommer lite finare brandsläckare /filtar. Hade helst velat ha solstickan släckare också (lite nostalgi) , men de var så små. (får väl investera i en sådan ti...

Av Löfgren - 23 april 2016 18:11


Jobbar idag men har det ganska lugnt. Kom på att jag har ju en gammal blogg. Tänkte att jag skulle försöka komma igång med den lite igen. Bland annat försöka dokumentera lite vad vi gör nya huset och så. Man tycker inte det händer så mycket men det ...

Ovido - Quiz & Flashcards